19 feb 2016 06:00

19 feb 2016 06:00

Vi beklagar

REPLIK

  Skriv ut artikeln      Rätta fel

Angående insändare i SLA 12/2 om inkompetenta förare från BOJ.

Tack för din insändare. Vi kan enbart beklaga och be om ursäkt för det inträffade, det är som du skriver något som inte ska förekomma. Nobina och Västtrafik arbetar kontinuerligt med att utbilda personalen för att kunna tillhandahålla trygga resor för att förenkla vardagsresandet för våra kunder. Nobina kommer att ta upp detta internt för att i så stor mån som möjligt undvika liknande incidenter i framtiden.

Har du synpunkter på vår trafik är du alltid välkommen att höra av dig till Västtrafiks Kundservice på telefon 0771-41 43 00.

Lena Johansson

Västtrafik

Ulf Svensson

Nobina Skaraborg

Angående insändare i SLA 12/2 om inkompetenta förare från BOJ.

Tack för din insändare. Vi kan enbart beklaga och be om ursäkt för det inträffade, det är som du skriver något som inte ska förekomma. Nobina och Västtrafik arbetar kontinuerligt med att utbilda personalen för att kunna tillhandahålla trygga resor för att förenkla vardagsresandet för våra kunder. Nobina kommer att ta upp detta internt för att i så stor mån som möjligt undvika liknande incidenter i framtiden.

Har du synpunkter på vår trafik är du alltid välkommen att höra av dig till Västtrafiks Kundservice på telefon 0771-41 43 00.

Lena Johansson

Västtrafik

Ulf Svensson

Nobina Skaraborg

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.