02 jul 2016 06:00

02 jul 2016 06:00

Vi beklagar

Replik:

Angående insändaren med rubriken ”Obehaglig bussresa” (SLA 29/6).
  Skriv ut artikeln      Rätta fel

Tack för din insändare. Vi kan enbart beklaga om du upplevde att du fick ett dåligt bemötande ombord på bussen. Det är viktigt för oss att våra kunder alltid känner sig trygga och välkomna när de reser med oss. När det gäller placeringen av rullatorer finns det platser avsedda för detta. Att de ska placeras där handlar om säkerheten ombord, vilket föraren har ansvar för.

Vi följer alltid upp den här typen av händelser tillsammans med våra samarbetspartners. Vi är därför väldigt tacksamma om du kontaktar vår kundservice 0771-41 43 00 så vi kan följa upp din upplevelse av resan.

Jens Holmberg

Västtrafik

Tack för din insändare. Vi kan enbart beklaga om du upplevde att du fick ett dåligt bemötande ombord på bussen. Det är viktigt för oss att våra kunder alltid känner sig trygga och välkomna när de reser med oss. När det gäller placeringen av rullatorer finns det platser avsedda för detta. Att de ska placeras där handlar om säkerheten ombord, vilket föraren har ansvar för.

Vi följer alltid upp den här typen av händelser tillsammans med våra samarbetspartners. Vi är därför väldigt tacksamma om du kontaktar vår kundservice 0771-41 43 00 så vi kan följa upp din upplevelse av resan.

Jens Holmberg

Västtrafik

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.