17 mar 2017 08:13

17 mar 2017 08:13

Telia under all kritik

Dåligt:

  Skriv ut artikeln      Rätta fel

Kära Telia. Det var längesedan ni var Televerket och hade ensamrätt till våra telefonabonnemang. Nu har jag försökt få kontakt med er i två veckors tid och blivit anvisad väntetid cirka 30–50 minuter! Min 93-åriga mamma har inget behov av sitt abonnemang, men för att säga upp det, hur gör man?

Varför har ni inte som service att ni ringer upp kunden när säljaren är ledig? Jag har också försökt via er hemsida men utan att lyckas få svar på mina frågor. Er telefonsvarare påminner om att man kan bli uppringd och svara på frågor, men om man inte får svar utan skall vänta i telefonkö, så är väl svaret givet. Under all kritik!

Aldrig mer Telia

Kära Telia. Det var längesedan ni var Televerket och hade ensamrätt till våra telefonabonnemang. Nu har jag försökt få kontakt med er i två veckors tid och blivit anvisad väntetid cirka 30–50 minuter! Min 93-åriga mamma har inget behov av sitt abonnemang, men för att säga upp det, hur gör man?

Varför har ni inte som service att ni ringer upp kunden när säljaren är ledig? Jag har också försökt via er hemsida men utan att lyckas få svar på mina frågor. Er telefonsvarare påminner om att man kan bli uppringd och svara på frågor, men om man inte får svar utan skall vänta i telefonkö, så är väl svaret givet. Under all kritik!

Aldrig mer Telia

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.