03 dec 2014 06:00

07 jan 2015 10:23

Var finns servicekänslan?

TIDNINGSTJÄNST.

Detta företag har återigen gjort en omorganisation, för att stärka sin egen ekonomi, med samma resultat som förra gången, tidningar saknas i brevlådan.

Tidigt på morgonen ringde jag och anmälde de saknade tidningarna. ”De är ute före klockan 10.30”, fick jag till svar. När klockan är snart 11.30 saknas fortfarande tidningarna, ny kontakt med Tidningstjänst som då berättar att mina tidningar kommer först nästa dag!

Var finns servicekänslan hos detta företag?

Arne Nohlberg

Detta företag har återigen gjort en omorganisation, för att stärka sin egen ekonomi, med samma resultat som förra gången, tidningar saknas i brevlådan.

Tidigt på morgonen ringde jag och anmälde de saknade tidningarna. ”De är ute före klockan 10.30”, fick jag till svar. När klockan är snart 11.30 saknas fortfarande tidningarna, ny kontakt med Tidningstjänst som då berättar att mina tidningar kommer först nästa dag!

Var finns servicekänslan hos detta företag?

Arne Nohlberg

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.

Välkommen att kommentera på sla.se. Vi förhandsmodererar alla kommentarer, om det är första gången du kommenterar läs våra regler kring artikelkommentarer.