13 jan 2015 06:00

23 jan 2015 15:31

Tråkigt att du inte är nöjd

TIDNINGSUTDELNING

Svar till "Tidningsprenumerant" (SLA 8/1). Det är tråkigt att läsa att du inte är nöjd med vår service.

Utifrån uppgifterna i din insändare går det tyvärr inte att svara på vad som hänt i just ditt fall. Vi har under december haft en större omläggning av vår organisation i Skövde kommun, och som vid alla större förändringar tar det lite tid innan allt är plats. Vår personal gör allt de kan för att få allt i ordning.

Synpunkter på våra leveranser kan alltid lämnas till vår kundservice 010-436 31 04.

Peter Ehn

regionchef TAB Karlstad

Utifrån uppgifterna i din insändare går det tyvärr inte att svara på vad som hänt i just ditt fall. Vi har under december haft en större omläggning av vår organisation i Skövde kommun, och som vid alla större förändringar tar det lite tid innan allt är plats. Vår personal gör allt de kan för att få allt i ordning.

Synpunkter på våra leveranser kan alltid lämnas till vår kundservice 010-436 31 04.

Peter Ehn

regionchef TAB Karlstad

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.

Välkommen att kommentera på sla.se. Vi förhandsmodererar alla kommentarer, om det är första gången du kommenterar läs våra regler kring artikelkommentarer.