17 jan 2015 06:00

23 jan 2015 15:31

Du ska alltid känna dig välkommen

Svar på insändaren "Bra kundrelation inte viktig" i SLA 15/1.

Tack för dina synpunkter om Västtrafiks kundservice. Vi arbetar för att ge våra kunder så snabb och bra service som möjligt. Som kund ska du alltid känna dig välkommen och trygg i kontakten med oss. Det är inte acceptabelt om du har fått ett dåligt bemötande och jag vill gärna komma i kontakt med dig för att reda ut vad som hänt. Alla samtal som kommer in till vår kundservice spelas in så att vi i efterhand kan gå tillbaka och lyssna och därigenom säkra kvaliteten. Sök mig gärna via växelnummer 031-62 92 00.

Ronny Thörnqvist

chef Västtrafiks kundservice

Tack för dina synpunkter om Västtrafiks kundservice. Vi arbetar för att ge våra kunder så snabb och bra service som möjligt. Som kund ska du alltid känna dig välkommen och trygg i kontakten med oss. Det är inte acceptabelt om du har fått ett dåligt bemötande och jag vill gärna komma i kontakt med dig för att reda ut vad som hänt. Alla samtal som kommer in till vår kundservice spelas in så att vi i efterhand kan gå tillbaka och lyssna och därigenom säkra kvaliteten. Sök mig gärna via växelnummer 031-62 92 00.

Ronny Thörnqvist

chef Västtrafiks kundservice

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.

Välkommen att kommentera på sla.se. Vi förhandsmodererar alla kommentarer, om det är första gången du kommenterar läs våra regler kring artikelkommentarer.