18 mar 2015 06:00

18 mar 2015 06:00

Tackar för försämringen

TIDNINGSUTDELNING.

Nöjd. Efter att tidningarna uteblivit några gånger under året och kontakten med telefontjänsten varit ganska undermålig bestämde jag mig för att pröva digital tidning parallellt med tidningsprenumeration. Idag uteblev tidningen igen och personal fanns inte att tillgå eftersom det är söndag. Egentligen var det bra för det innebar att jag slapp reta mig på dumma svar. Och jag kunde läsa min digitala tidning. Och var ganska nöjd.

Under senare tid har servicen vid utebliven tidning blivit klart sämre enligt min mening. Vet inte vad detta beror på men idag tackar jag för denna försämring för det har tvingat mig till att pröva den digitala tidningen och jag kommer i fortsättningen sannolikt sluta med papperstidningarna helt . Därmed minskar pappersförbrukningen och kostnaden för utbärning och s.k. telefonservice minskar. Och i fortsättningen behöver vi inte bli besvikna över utebliven tidning. Eller reta oss på dumma svar från Tidningstjänst.

L.E.

Under senare tid har servicen vid utebliven tidning blivit klart sämre enligt min mening. Vet inte vad detta beror på men idag tackar jag för denna försämring för det har tvingat mig till att pröva den digitala tidningen och jag kommer i fortsättningen sannolikt sluta med papperstidningarna helt . Därmed minskar pappersförbrukningen och kostnaden för utbärning och s.k. telefonservice minskar. Och i fortsättningen behöver vi inte bli besvikna över utebliven tidning. Eller reta oss på dumma svar från Tidningstjänst.

L.E.

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.

Välkommen att kommentera på sla.se. Vi förhandsmodererar alla kommentarer, om det är första gången du kommenterar läs våra regler kring artikelkommentarer.